woensdag 27 januari 2010

Hippogriff

Hier is de hippogriff, half paard, half arend.  Als je er een kan temmen kan je hem ook berijden.  De kans is klein maar in theorie moet het kunnen.
Here is the hippogriff, half horse half eagle.  It is said that a brave man can tame and ride it.  That could very well be legend only, though.

zondag 17 januari 2010

Lunar Patrol


Hier een Lunar patrouille met verkenner, krijger en magier.

Here's a Lunar Patrol with pathfinder, warrior and wizard.

woensdag 6 januari 2010

Reuzen griffioen


Groter dan een gewone griffioen, en nog veel dodelijker, de reuzengriffioen heeft het lichaam van een reusachtige leeuw en de voorpoten en bovenlichaam van een arend.  Hij vliegt en kan dus nagenoeg onhoorbaar aanvallen.  Hij gebruikt zijn vervaarlijke klauwen en bek om aan te vallen, maar een klap met zijn vleugels is meestal voldoende om een man op de grond te gooien.
Larger than a normal griffon, and much more deadly.  The giant griffin has the body of a huge lion and the claws and upper body of an eagle.  He can fly and attacks like an eagle as well: fast and silent.  He can attack using his claws and beak, but he can make any man fall over with a bash from his wings.

dinsdag 5 januari 2010

De Jack-o-Bear


Een chaotisch wezen dat zijn tegenstander demoraliseert en zo gevaarlijker is dan dikwijls verwacht wordt.
Here's the Jack-o-Bear, a chaotic creature that demoralises their enemy, often making the encounter a lot more dangerous than initially expected.

zaterdag 2 januari 2010

De headhanger


De headhanger is een wezen van Chaos met een lugubere voorliefde voor mensenhoofden.  Als hij de kans krijgt, knipt hij het hoofd van zin slachtoffer af, en plaatst het op een tentakelantenne op zijn rug.  De tentakelantenne verbindt zich met het hoofd, en voorziet het van voedsel.  Het hoofd blijft dan leven, en de headhanger kan gebruik maken van de magische kracht en de spreuken die het karakter kende.



The headhanger is a chaotic being with a sordid interest in humanoid heads. When given the chance, he will cut off the head of his victim, and skewer it on one of the antennae on his back.  The antenna with nourish the severed head and keep it alive.  The headhanger can now use the manna and spells known by the character.