Pages

zondag 31 mei 2009

De tempel van Humakt in Ardale

Jaja 't is weer lang weekend en we zijn weer stevig aan het knutselen geslagen. Allez ik toch want Domi moet non stop blokken voor zijn examens de arme duts. Hier heb ik een hoop blokskes gegoten in mijn Hirst mallen, en er daarna een ontwerpke voor gemaakt voor een tempel.
Zo moet het er ongeveer uitzien. Maar dan wat verhoogd zodat er een trapke aan kan. Hoogtechnologische vereisten, inderdaad.
Voila, twee lagen schuimkarton en de hoogte is ongeveer in orde. Dan heb ik er lichte klei rond gedrapeerd en authentieke steentjes uit het zwarte woud ingelegd. Kosten noch moeite gespaard, ik weet het.
Zo ziet het er dan uit als alles vastplakt. Enkel nog eventjes laten drogen en dan mogen de verfborstels worden bovengehaald. Een zwarte coating, dan de tegels met groenbruin brushen, en tenslotte alwerken met Granite, Grey en Stone. Nu moet er enkel nog wat gras en struikgewas op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten